№ SHIP-2.1/CS-09 «Жедел және кезек күттірмейтін медициналық көмекті нығайту бойынша консультациялық қызметтер» келісімшарты

№ SHIP-2.1/CS-09

«Жедел және кезек күттірмейтін медициналық көмекті нығайту бойынша консультациялық қызметтер» келісімшарты 

Жобаның атауы: «Әлеуметтік медициналық сақтандыру»

Ел: Қазақстан Республикасы

Жобаның нөмірі: P152625

 

Келісімшарт марапатталған компания/жеке тұлға:

 

«KazMedConsult» ЖШС
Мекен-жайы:

 

Қазақстан Республикасы,  Нұр-Сұлтан қ., Алматы ауданы,

Қошқарбаев 2 көшесі, 401

 

Келісімшартқа қол қойылған күні, айы, жылы:

 

2018 жылғы 5 қыркүйек
Сатып алу/іріктеу әдісі:

 

Сапа және құны бойынша іріктеу
Құны:

 

143 337 120 (Жүз қырық үш миллион үш жүз отыз жеті мың жүз жиырма) теңге
Ұзақтығы:

 

24 ай
Келісімшарттың жиынтық көлемі:

 

№ SHIP-2.1/CS-09 «Жедел және кезек күттірмейтін медициналық көмекті нығайту бойынша консультациялық қызметтер» келісімшарты

 

Тапсырманың мақсаты жедел медициналық көмек көрсету және санитариялық авиация қызметінің (СА) ағымдағы жағдайын бағалау жолымен Қазақстанның жедел және кезек күттірмейтін  медициналық көмекті (ЖКМК)  нығайтуға техникалық сүйемелдеу және әдіснамалық көмек көрсету және ЖКМК қызметінің халықаралық стандарттарын енгізуге жәрдемдесу, инфрақұрылымды жетілдіру, қабылдау бөлімшелерінің жаңа форматын, бірыңғай диспетчерлік қызметін енгізу және тренерлерді оқыту болып табылады.

 

1.          Жедел және кезек күттірмейтін  медициналық көмек және санитариялық авиация қызметінің халықаралық стандарттарын енгізуге жәрдемдесу;

2.          Тренерлерді оқыту, сондай-ақ парамедиктерді дайындау арқылы халықаралық стандарттар бойынша жедел және кезек күттірмейтін  медициналық көмек көрсету саласындағы білім мен практикалық дағдыларды тарату және нығайту;

3.          Жедел және кезек күттірмейтін  медициналық көмек және санитариялық авиация қызметінің инфрақұрылымына қолдау көрсету және нығайту;

4.          Жедел медициналық көмек және санитариялық авиация қызметінің өңірлік және республикалық медициналық ұйымдармен өзара әрекеттесу, сұрыптау негізінде шұғыл шақыру (триаж-жүйелер) және пациенттердің ағындарын басқару тетіктерін жетілдіру;

5.          Пилоттық жобалар негізінде стационарлардың қабылдау бөлімшелерінің жаңа форматын әзірлеу және оны енгізу;

6.          Жедел және кезек күттірмейтін  медициналық көмек қызметінде сапа менеджменті жүйесін дайындау және оны енгізу.